پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4514
-
الف
+

فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» از آی‌فیلم پخش می‌شود

فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» پنج‌شنبه 11 آذر از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی، پنج‌شنبه 11 آذر ساعت 22:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. این فیلم به تهیه کنندگی منوچهر محمدی سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. 

بر اساس این گزارش، پس از پخش «فرشته‌ها باهم می‌آیند»، فیلم با حضور کارگردان آن در برنامه «کافه فیلم» نقد و بررسی می‌شود.

«فرشته‌ها باهم می‌آیند» داستان خانواده ای جوان و ساده را روایت می کند. روحانی جوانی به نام احمد ( جواد عزتی ) با همسرش لیلا ( نازنین بیاتی) در حالی با تنگدستی روزگار سپری می ‌کنند که صاحب سه فرزند همزمان می ‌شوند . فیلم فرشته‌ها با هم می ‌آیند ، روایت فرشته ‌هایی است که در یک خانواده روحانی و ساده به دنیا می ‌آیند . احمد با شغل برق کاری و مستاجر بودن هنوز برشرایط موجود و تهیه امکانات نگه داری از سه فرزند فایق نیامده که با بحرانی بزرگتر مواجه می شود . یکی از قل ها ( نرگس ) با بیماری نیازمند به اکسیژن متولد می شود . حالا احمد بیش از پیش باید در تلاش معاش باشد ، لذا با کشمکش هایی پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی را می پذیرد . نوع برداشت مردم از زندگی یک روحانی و نگاه خود جامعه روحانیت و حوزه به مقوله سینما ، تضاد و تناقض هایی را فراراه احمد پدید می آورد که با موقعیت های کمدی و طنزهای کلامی همراه می شود  .

در «فرشته ها باهم می‌آیند» جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، لیلی فرهادپور، سعید آرمند و حسین پرستار به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از عوامل تولید این فیلم می توان به نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مشاور کارگردان:همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: ساسان نخعی، صداگذار: سید محمد کشفی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تدوین: میثم مویینی و هدی مویینی، آهنگساز: مهیار علیزاده، مدیر تولید: مجید کریمی، عکاس: مهدی دلخواسته، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مریم هژیروند و تهیه کننده: منوچهر محمدی.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی پنج‌شنبه 11 آذر ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر